Wybierz
Aktualności

PERLAMAR - Beauty of the Sea

Strefa Salonów Kosmetycznych

wybierz grupę produktów

seria standard problemy skóry
seria czekoladowaowa seria oliwkowa pozostałe produkty
Wybierz


Historia powstania Firmy sięga lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku. Nieprzypadkowo w nazwie Firmy znalazł się przydomek urodzonego w 1493 roku w Einsiedeln lekarza i filozofa Theophrastusa Bombastusa von Hohenheim - Paracelsus. To on właśnie głosił, że "proces leczenia zależy w głównej mierze od sił żywotnych, a lekarz i lekarstwa jedynie wspomagają ten proces. Jedynymi naturalnymi środkami leczącymi są substancje pochodzenia naturalnego."

Użycie w nazwie Firmy słowa PARACELSUS jest równoznaczne z zobowiązaniem, że wszystkie ekstrakty stosowane przez Firmę do produkcji kosmetyków są pochodzenia naturalnego.

Wszystkie środki do pielęgnacji skóry i ciała są produkowane przez Firmę w oparciu o najnowsze ustalenia badań naukowych.

1978 - znak towarowy PERLAMAR - BEAUTY OF THE SEA został opatentowany w Niemieckim Urzędzie Patentowym. Na podstawie tego zapisu znak ten jest chroniony na całym świecie.

1979 - produkty linii PERLAMAR - BEAUTY OF THE SEA zostały przekazane do dystrybucji do sklepów specjalistycznych i salonów kosmetycznych.

1984 - po szeroko zakrojonych badaniach opracowano EKSTRAKT MORSKI. Rozszerzano, krok po kroku, linie produktów. W krótkim czasie w asortymencie produktów pojawiły się środki wspomagające leczenie i zapobiegające postawaniu problemów skóry.

1989 - szybki rozwój sprzedaży produktów linii PERLAMAR - BEAUTY OF THE SEA na światowych rynkach kosmetyków. Produkty te znane są od tego czasu w 62 krajach świata. Oprócz krajów europejskich, szczególnie dobrze postrzegane są w krajach arabskich i w Azji, na dalekim wschodzie, a to dzięki ich doskonałym własnościom w trudnych warunkach klimatycznych.

Od tego czasu do dnia dzisiejszego Firma stale pracuje nad rozwojem linii produktów. Nowe specyfiki wprowadzane są do sprzedaży po dokładnych badaniach w laboratoriach Firmy. Pozwala to proponować Klientom stale rosnący zakres produktów, o coraz bardziej zgodnych z ich oczekiwaniami właściwościach.